Tuesday, September 13, 2011

dah lama tak update..heee

Salam..Hiiii smua.. Dah lama aku tak menjengok blog aku ni maklumla kalo dah malas ni…hehehehe..2,3 ari ni terfikir pla pasal blog tp baru ari ni ada kekuatan sikit nak update blog.. Tu yang rajin nak menullis ni…huhuhuh.. So ari ni nak story pasal pengenalan diri la.. Dulu no mood nak story so nak ambil kesempatan ni for story pasal diri..

So dimulakan dgn nama, kat blog tulis Huez Mie kan..tu sempena nama Facebook, kalo nama betul dah ada dah kat sudut ‘My Profile’ kan..umur pn dah cite kat sana..Kalo hobi nak tambah sikit la skrg ni nak tambah hobi luang masa kat blog..dah slalu tgk blog orang so nak update blog sendiri pla..hehehe..

Nak cite pasal education background, aku ni lepasan Politeknik Kota Kinabalu, tapi sebelum tu belajar kat S.M.K Bandaraya kat Kota Kinabalu gak.. Time kat sekolah menengah aku tak aktif ikut sebarang kokurikulum so tak banyak nak cite time sekolah.. Kalo d Politeknik mgkn lain kali la coz takde idea nak cite…hehehhe

Ada satu tabiat yang aku tak ble nak kasi tinggal or kasi hilang dari diri aku ni, iaitu suka tgk cartoon anime. Memang dari kecil lagi suka tgk tapi yang terpilih je la..hehhehe.. Kalo dulu cartoon yang paling d gemari of coz dragon ball, pastu dalam tahun 2009 kalo tak silap muncul cartoon ‘thelawofueki’ kat channel animax,citenye memang best ada gak yang ble d jadikan pngajaran.. Pastu muncul lagi cartoon yang d minati kat animex iaitu ‘Slam Dunk’.. Cartoon ni dah lama dah tapi aku tak pernah tgk dari awal sampai habis tu la tiap ari menunggu jam 6.30 untuk tgk cartoon ni…watak yg aku minat kompom ‘hanamichi sakuragi’.. Tapi cartoon yang paling d minati sekarang ofcoz la ‘Naruto’, tapi watak yang d minati ‘Uchiha Sasuke’.. So kalo dia tak muncul memang tak nak download tgk on9 jee…

Ok la cukup pasal cartoon.. Emmm nak cite pasal apa gi yee.. Rasanya tu je la kot, next time la lagi cite..ok..tq

Ni ada sikit foto kenangan tahun 2010.. Tak bnyk sikit je. Thn 2011 next time la..k..







No comments: